Veelgestelde vragen

Op deze pagina vind je onze FAQ. Staat je vraag er niet bij? Of is het antwoord je toch niet geheel duidelijk?

Laat dan onderaan een berichtje achter en we nemen contact met je op.

Een eerste afspraak maken doe je via de de maak een afspraak knop. Een vervolg afspraak maak je vanuit je persoonlijke patiënten portaal.

Na het maken van je eerste afspraak heb je als het goed is een mail met ’toegang patiënten portaal’ ontvangen. Hierin vind je je gebruikersnaam en wachtwoord terug. Inloggen doe je in het menu onderaan met de login knop. Hierin kan je afspraken maken, wijzigen of annuleren. Ook kan je vragenlijsten invullen zodat wij meer inzicht in je herstel hebben.

Geen nood! Je gebruikersnaam is het email adres dat bij ons bekend is. Klik op wachtwoord vergeten/wijzigen en je bent weer good to go!

Voor niet chronische trajecten heb je geen verwijzing van arts of specialist nodig. Voor chronische trajecten wel, bijvoorbeeld na een voorste kruisband operatie.

Je eigen risico is van toepassing op chronische behandeltrajecten en gaat in vanaf behandeling 21.

Voor alle behandeltarieven kijk je op onze tarieven pagina.

De eerste 20 behandelingen worden vergoed uit je aanvullende verzekering. Ben je niet aanvullend verzekerd of heb je minder dan 20 behandelingen in je aanvullende verzekering? Dan ontvang je van ons een factuur over het desbetreffend aantal behandelingen. Vanaf behandeling 21 ontvang je vergoeding vanuit de basisverzekering. Let op: je eigen risico is hierop van toepassing.

Voor 2022 hebben we met alle zorgverzekeraars in Nederland een contract afgesloten, behalve met ENO zorgverzekeraar en haar sublabels. Dit zijn: Salland, Zorgdirect, en Hollandzorg. Mocht je bij deze verzekeraars een polis hebben dan kun je nog steeds bij ons terecht! Wel dien je eerst zelf de factuur van ons te betalen. Waneer jouw polis een restitutie polis is, kun je daarna de factuur bij je zorgverzekeraar indienen.

Wanneer je geen aanvullende verzekering hebt met dekking fysiotherapie, of wanneer je door je behandelingen heen bent, dan ontvang je een factuur van ons in je mail.

De datum op de factuur die je onder het factuur nummer ziet, is de factuur datum. De behandeldatum zie je onder de omschrijving staan.

Sportief als je bent, kom je natuurlijk het liefste op de fiets of lopend. Met de auto zijn we ook goed bereikbaar. Let op: bij onze locatie Utrecht Oost is het tot 11:00 ’s ochtends betaald parkeren. Bij onze andere locaties parkeer je gratis. Kijk op de locatie pagina’s voor een route beschrijving.

Jazeker! Voor tijden en locaties kijk je op onze inloopspreekuur pagina.

Vul je vraag hieronder in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

    Je naam (verplicht)

    email (verplicht)

    Jouw bericht